Tradiční marketingové metody stále nevymizeli. Jen možná trochu ustoupili do pozadí. Mezi tradiční metody marketingu patří billboardy, novinové reklamy nebo právě reklamní předměty. A i když spousta lidí dává přednost digitální reklamě a reklamě na internetu, někdy jsou tradiční reklamní metody to, co vaše firma potřebuje.

marketingová strategie

Proč ale mají zrovna třeba reklamní předměty takovou sílu?

Hmatatelnost

Digitální reklama je pomíjivá. Na internetu se objeví, ale nakonec zmizí. Ale pokud vyrobíte reklamní předmět, zůstane. Nezmizí. Zůstane v rukou zákazníka. Zákazník může mít hodnotu daru, nemusí působit jenom jako reklama.

Praktické

Reklamní předměty jsou použitelné opakovaně. Mají mnohdy praktické využití. Tužky, hrníčky, dekorace, elektronika. To všechno můžou být reklamní předměty. Značka tak zůstane déle na očích než třeba digitální reklama.

Emoce

Dárky, i když jsou to reklamní dárky, podporují emoce. Můžou přinést radost, překvapení i vděčnost. Reklamní dárky posilují loajalitu zákazníků, nebo vztah mezi zaměstnanci a zaměstnavatelem. Záleží samozřejmě na tom, komu reklamní předmět dáte.

kancelářské potřeby

Spojení offline a online

Dárky mohou propojovat digitální svět s offline světem. V dnešní době je tento způsob reklamy více než populární. Na dárky můžete například umístit QR kód, odkazy na weby a podobně. Fyzický předmět můžeme tedy brát jenom jako bránu k tomu, abychom ukázali i digitální reklamu.

Měřitelné úspěchy

Vzniklo mnoho studií ohledně reklamních předmětů. A z těch vyšly jednoznačné výsledky. Lidé si značku, kterou mají spojenou s fyzickým dárkem pamatují lépe. Přínos může být dokonce vyšší než u některých digitálních formátů reklamy.

Jak vidíte, firemní dárky fungují i dnes. Reklamní předměty rozhodně nejsou něco, co byste měli opomíjet. Zkuste propojit digitální reklamu s reklamními předměty a uvidíte, že výsledky vás překvapí.