O tom, že firmy používají nejrůznější marketingové strategie, aby přilákaly nové zákazníky, není nejmenších pochyb. Ty se pohybují od klasické reklamy v televizi až po propagační předměty. A jedním z nich jsou i reklamní tašky s potiskem https://promotextile.cz/cs/13-tasky. Ty dnes najdeme v podstatě všude. Dříve byly leckde dávány zdarma, poté, co to bylo zakázáno zákonem, https://business.center.cz/business/pravo/zakony/epodpis/ je prodávají za různou částku. Mnoho z nás je také používá, aniž bychom se nad tím příliš zamysleli. To je ostatně důvod, proč jich existuje hned několik druhů, které se nejčastěji třídí podle použitého materiálu. Můžeme se tedy podívat, jaké to jsou.
V první řadě zde máme klasické igelitky. Ty najdeme především v supermarketech, a jsou zdaleka nejběžnější. Jedná se o dobré známé igelitové tašky, které zná a používá každý z nás. Jejich výhodou je trvanlivost, neboť je lze používat opakovaně, ve spojení s nízkou cenou. Výrobní náklady jsou zde totiž skutečné malé, a tak obchodníci mohou nastavit nízkou cenu. Není tedy divu, že jsou zdaleka nejoblíbenější jak u zákazníků, tak i u obchodníků. Dále zde máme ty papírové. I ty najdeme poměrně běžně. V jednu dobu byly poměrně v módě, avšak tento trend velmi brzy pominul.
Důvodem je, že ačkoliv jejich výroba je ekologičtější a zároveň levná, nemají dlouhou životnost. Velmi snadno se protrhnou, a tak je obvykle nelze používat opakovaně. A ani jejich nosnost není zrovna největší. Je proto zajímavé, že se s nimi nejčastěji setkáme v knihkupectvích. V neposlední řadě zde máme tašky látkové. Ty jsou zdaleka nejdražší, avšak zároveň mají také nejdelší životnost. Právě cena je ostatně důvodem, proč nejsou tak často používány, a nejsou ani tak často prodávány v běžných obchodech. Přeci jen, lidem jde především o cenu, a nechtějí za tašku, zvláště tu reklamní, utrácet velké částky. Proto také zdaleka nejčastěji volí tu nejekonomičtější variantu, která má nejlepší poměr ceny, životnosti a nosnosti. A s tím musí firmy počítat.