Hlavním cílem každé firmy, byť je sebemenší, je dosažení zisku. Koneckonců proto byla založena a bez něj nemůže dlouhodobě fungovat. Avšak obstát v současném tržním prostředí není zrovna jednoduché, zvlášť pro malé začínající podniky. Proč?
 
Řešením je zde přilákání nových zákazníků a udržení těch stávajících. Za tímto účelem jsou používány nejrůznější metody propagace, či ještě častěji jejich kombinace. Nejznámější jsou samozřejmě reklamy, s nimiž má zkušenosti každý člověk, avšak nejsou ani zdaleka jediné.

veškerá mobilní zařízení s internetem
 
Faktem také je, že například natočení televizní reklamy není zrovna nejlevnější, zvláště když tam chcete mít nějakou celebritu, která tomu dodá na vážnosti. Navíc je nutné si i zaplatit čas, kdy se bude váš spot v televizi vysílat. A není třeba říkat, že čím je frekventovanější, tedy čím více lidí se průměrně v tu dobu na televizi dívá, tím vyšší je jeho cena.
 
Co tedy mohou dělat firmy, které zkrátka nemají dost peněz na něco takového? Zvláště v našem hlavním městě volí jiné metody, jako jsou SEO Praha či PPC Praha. O co se jedná?
 
Metodika SEO znamená optimalizaci webové stránky podniku tak, aby se po zadání určitého slova či fráze do některého z internetových vyhledávačů odkaz na ni objevil na některém z prvních míst v seznamu výsledků.
 
Čím výše totiž odkaz je, tím je pravděpodobnější, že na něj daný člověk klikne a onu stránku navštíví. A čím více lidí ji navštíví, tím je pravděpodobnější, že si některý z nich něco koupí. To platí zvláště, pokud daný web provozuje e-shop.

vyhledávání na Google
 
PPC pak funguje poněkud jinak. Zde se jedná o klasickou internetovou reklamu, ovšem s tím rozdílem, že firma dostane peníze pokaždé, když na ni někdo klikne. Tento klik jej navíc přesune i na webovou stránku dané firmy, kde je opět šance, že si něco koupí.
 
Ať už zvolíte jakýkoliv způsob, mějte na paměti, že ani jeden z nich není stoprocentní. Vždy záleží na konkrétní situaci. Proto si vždy vše dobře promyslete.